S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky www.ecoshopa.sk využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači alebo prenosnom dátovom zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho internetového prehliadača.
       

Rýchla navigácia:

Doprava produktov a spôsob platby Kontakty, sídlo firmy, prevádzkovateľ a ostatné údaje

Reklamácie a reklamačný formulár FAQ - Často kladené otázky ???


Ponúkané služby:

PCPARTNER - poskytované služby pre dodávky solárnych FV systémov Kalkulátor - podpora riešenia solárnych FV systémov

Sezónne produkty:

FLAJZAR - Bezdrôtové RF a GSM systémy merania, riadenia a zabezpečenia majetku ECO produkty pre chatárov a záhradkárov

ECO produkty pre úsporu zdrojov energie On-line meracie systémy energií ENERGOMONITOR

ECO produkty pre všetky formy turistiky ECO produkty pre Motoristov

Solár FV Systémy:

Fotovoltaické pevné a pružné fotovoltaické panely do 170Wp Základné komponenty, príslušenstvo a doplnky pre solárne FV systémy

OFF-GRID Malé prenosné ostrovné FV komplety pre LED/USB do 300W/deň GRID-FREE Malé FV komplety pre výrobu vlastnej energie pre odber do 1000W/deň


Forma dopravy:

Forma dopravy - Slovenská pošta alebo UPS

Forma dopravy - Osobný odber Forma dopravy - Prepravca Zásielkovňa.sk


Spôsoby platby:

Spôsoby platby: Dobierkou, t.j. úhradou v hotovosti alebo platobnou kartou prepravcovi Slovenská pošta, UPS alebo Zásielkovňa

Spôsoby platby: Úhrada platobnou kreditnou kartou cez medzibankový platobný systém TrustPay alebo PayPal

Spôsob platby: Medzibankový platobný príkaz




Zákaznícke centrum
Zákaznícka sekcia

Internetový obchod Zákaznícke centrum - podpora pre zákazníkov EcoShopA.sk 

 

Táto časť slúži Vám, našim zákazníkom k tomu, aby ste mali kedykoľvek aktuálny prehľad o Vašich zákazkách, faktúrach, dodávkach, doprave tovaru alebo prípadných reklamáciach. Môže si prečítať na čo sa najviac pýtajú ostatní zákazníci.

 

Zákaznícka sekcia

V tejto časti si zákazník po prihlásení môže overiť alebo upraviť všetky jeho údaje uvedené v registračných formulároch. Ďalej si môže sledovať históriu objednávok, vystavených faktúr, platieb a dodávok tovaru.


Žiadosť o prenájom prístroja

V tejto časti si záujemca o prenájom poskytovaného prístroja môže vyplniť elektronický formulár a odoslať prenajímateľovi. Maximálne do 2 pracovných dní potvrdí prenajímateľ emailom alebo telefonicky možnosť prevzatia požadovaného predmetu prenájmu na požadované, resp. uvedie najbližšie voľné časové obdobie. Najneskôr pri prevzatí prístroja je potrebné uhradiť nájomcom poplatok za prenájom prístroja a hodnotu požadovaného depozitu.


Predbežné zadanie reklamácie

V tejto časti si zákazník po prihlásení môže overiť stav jeho reklamácie - potvrdenie reklamácie, priebeh reklamácie a jej vybavenie. Ďalej si môže sledovať históriu reklamácií, zámeny alebo výmeny za reklamovaný tovar, prípadne vystavených dobropisov a vrátenia platieb.

 

Často kladené otázky (FAQ) ?


V tejto časti si zákazník môže prezrieť najčastejšie otázky našich zákazníkov k príncipom technológie, dodávaným produktom a zariadeniam.

 

Váš tím, EcoShopA.sk


Aktualizácia uvedených údajov dňa: 06-12-2011

Návrat späť na hlavnú stránku:

Návrat späť na úvodnú stránku