Zákaznícke centrum - podpora pre zákazníkov EcoShopA.sk
Táto časť slúži Vám, našim zákazníkom k tomu, aby ste mali kedykoľvek aktuálny prehľad o Vašich zákazkách, faktúrach, dodávkach, doprave tovaru alebo prípadných reklamáciach. Môže si prečítať na čo sa najviac pýtajú ostatní zákazníci.
V tejto časti si zákazník po prihlásení môže overiť alebo upraviť všetky jeho údaje uvedené v registračných formulároch. Ďalej si môže sledovať históriu objednávok, vystavených faktúr, platieb a dodávok tovaru.
V tejto časti si záujemca o prenájom poskytovaného prístroja môže vyplniť elektronický formulár a odoslať prenajímateľovi. Maximálne do 2 pracovných dní potvrdí prenajímateľ emailom alebo telefonicky možnosť prevzatia požadovaného predmetu prenájmu na požadované, resp. uvedie najbližšie voľné časové obdobie. Najneskôr pri prevzatí prístroja je potrebné uhradiť nájomcom poplatok za prenájom prístroja a hodnotu požadovaného depozitu.
V tejto časti si zákazník po prihlásení môže overiť stav jeho reklamácie - potvrdenie reklamácie, priebeh reklamácie a jej vybavenie. Ďalej si môže sledovať históriu reklamácií, zámeny alebo výmeny za reklamovaný tovar, prípadne vystavených dobropisov a vrátenia platieb.
V tejto časti si zákazník môže prezrieť najčastejšie otázky našich zákazníkov k príncipom technológie, dodávaným produktom a zariadeniam.
Váš tím, EcoShopA.sk
Aktualizácia uvedených údajov dňa: 06-12-2011
Návrat späť na hlavnú stránku: