S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky www.ecoshopa.sk využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači alebo prenosnom dátovom zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho internetového prehliadača.
       

Rýchla navigácia:

Doprava produktov a spôsob platby Kontakty, sídlo firmy, prevádzkovateľ a ostatné údaje

Reklamácie a reklamačný formulár FAQ - Často kladené otázky ???


Ponúkané služby:

PCPARTNER - poskytované služby pre dodávky solárnych FV systémov Kalkulátor - podpora riešenia solárnych FV systémov

Sezónne produkty:

FLAJZAR - Bezdrôtové RF a GSM systémy merania, riadenia a zabezpečenia majetku ECO produkty pre chatárov a záhradkárov

Záhradné solárne sviatočné LED osvetlenie On-line meracie systémy energií ENERGOMONITOR

ECO produkty pre všetky formy turistiky ECO produkty pre Motoristov

Solár FV Systémy:

Fotovoltaické pevné a pružné fotovoltaické panely do 170Wp Základné komponenty, príslušenstvo a doplnky pre solárne FV systémy

OFF-GRID Malé prenosné ostrovné FV komplety pre LED/USB do 300W/deň GRID-FREE Malé FV komplety pre výrobu vlastnej energie pre odber do 1000W/deň


Forma dopravy:

Forma dopravy - Slovenská pošta alebo UPS

Forma dopravy - Osobný odber Forma dopravy - Prepravca Zásielkovňa.sk


Spôsoby platby:

Spôsoby platby: Dobierkou, t.j. úhradou v hotovosti alebo platobnou kartou prepravcovi Slovenská pošta, UPS alebo Zásielkovňa

Spôsoby platby: Úhrada platobnou kreditnou kartou cez medzibankový platobný systém TrustPay alebo PayPal

Spôsob platby: Medzibankový platobný príkaz




Obchodné informácie » Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky

Internetový obchod Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu www.ecoshopa.sk

Prehľad obsahu - Všeobecné obchodné podmienky:

  1. Vymedzenie pojmov a cena
  2. Objednanie tovaru a služieb
  3. Platobné podmienky
  4. Dodacie podmienky
  5. Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb
  6. Prevod vlastníckeho práva
  7. Storno kúpnej zmluvy
  8. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
  9. Práva a povinnosti zmluvných strán
  10. Ochrana osobných údajov
  11. Náhrada škody pri neprevzatí tovaru
  12. Záverečné ustanovenia
  13. Reklamačné podmienky (neoddeliteľná súčasť VšOP)

 


Článok I.

Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je Ing. Vladimír Kováč - PC PARTNER, so sídlom Pekinská 15, 040 13 Košice - Sídlisko Ťahanovce.
  2. Predávajúcim je Ing. Vladimír Kováč - PC PARTNER, so sídlom Pekinská 15, 040 13 Košice - Sídlisko Ťahanovce.
  3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.ecoshopa.sk je Ing. Vladimír Kováč - PC PARTNER, so sídlom Pekinská 15, 040 13 Košice - Sídlisko Ťahanovce.
  4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov a služieb na diaľku prostredníctvom elektronického zariadenia.
  6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu, ktoré je moťné objednať (majú uvedenú cenu a táto nie je nulová).
  7. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaľ je nesporné, že predávajúci komunikuje s kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.
  8. Na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak.

 

Článok II.

Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

 

Článok III.

Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru a jeho odoslania predávajúcemu. Pre správne a riadne vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb. Objednávka sa jej odoslaním stáva pre kupujúceho záväznou, teda je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim.
  3. Kupujúcemu je po odoslaní objednávky v e-shope automaticky generovaný a odoslaný informačný e-mail o tom, že predávajúcemu bola e-shopom doručená objednávka kupujúceho na spracovanie. Tento e-mail nie je potvrdením objednávky v zmysle ods. 4. tohto článku.
  4. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je elektronická správa predávajúceho odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho alebo krátka textová správa odoslaná na mobilné telefónne číslo kupujúceho, ktoré kupujúci uviedol v jeho objednávke s informáciou v akom rozsahu je akceptácia objednávky kupujúceho nesporná. Elektronická správa predávajúceho, ktorou sa objednávku kupujúceho nepotvrdzuje, zamieta alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky kupujúceho.
  5. Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže predávajúci objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail, telefonický kontakt alebo nesprávna resp. neexistujúca adresa. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu povinný predávajúci vrátiť do 14 kalendárnych dní.

 

Článok IV.

Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
    • Platba na dobierku v hotovosti (platíte priamo kuriérovi dopravcu pri preberaní tovaru),
    • Platba na dobierku platobnou kartou (platíte priamo kuriérovi dopravcu pri preberaní tovaru),
    • Platba on-line prostredníctvom platobnej brány TrustPay,
    • Platba on-line prostredníctvom platobnej brány PayPal,
    • Platba vopred na základe vystaveného poštového poukazu na účet,
    • Platba vopred na základe zálohovej faktúry, tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na účet predávajúceho,
    • Platba na základe faktúry so splatnosťou uvedenou vo faktúre,
    • Platba na základe darčekového poukazu.
    • Platba v hotovosti pri osobnom prevzatí v mieste sídla, resp. prevádzke predávajúceho
  2. Darčekový poukaz predstavuje predplatený objem peňažných prostriedkov, ktoré môže kupujúci využiť pri nákupe na základe dostatku voľných predplatených peňažných prostriedkov. Dátum platnosti kupónu je uvedený na ňom. Nominálnu hodnotu darčekového poukazu je možné dohodnúť s kupujúcim.
  3. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  4. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
    • zľavu z ceny za registráciu do e-shopu,
    • zľavu za opakovaný nákup,
    • zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu.
  5. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

 

Článok V.

Dodacie podmienky

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťou čiastočných dodávok.
  4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
  5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
  • Slovenskej pošty, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica,
  • kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o., Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji,
  • kuriérskej spoločnosti Geis Parcel SK s.r.o., Trňanská 6, 960 01 Zvolen,
  • prostredníctvom prepravnej služby Zásielkovňa, Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava,
  • paletovej prepravnej spoločnosti TNT Express Worldwide, s.r.o., Pri starom letisku 14, 830 06 Bratislava 36,
  • osobne odberateľom na mieste sídla podnikateľa alebo priestoroch súvisiacich s prevádzkovaním živnosti podľa par. 17 Zákona č.466/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní,
  • vlastnou dopravou predávajúceho.

 

Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

  1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry, poštového poukazu na účet alebo prostredníctvom platobných brán s doručením na územie SR si za dopravné účtujeme:
    • pri doprave Slovenskou poštou (balík na poštu alebo balík na adresu) s doručením balíka do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu - od 4,90 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave kuriérskou spoločnosťou Geis Parcek SK s.r.o. s doručením balíka do 24 hodín po expedícii z nášho skladu – od 3,90 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave kuriérskou spoločnosťou SPS s.r.o. s doručením balíka do 24 hodín po expedícii z nášho skladu – od 7,50 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave Zasielkovna.sk s doručením balíka do 2 pracovných dní po expedícii z príjmového miesta - od 4,20 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri paletovej doprave TNT Express Worldwide s.r.o. s doručením prepravnej palety do 2 pracovných dní po expedícii z príjmového miesta - od 36,00 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • vlastnou dopravou predávajúceho - len v okrese Košice = 0,60 € / za 1 km
    • osobnom odbere v mieste sídla predávajúceho - bez poplatku
  2. Pri platbe na dobierku (platíte v hotovosti alebo platobnou kartou pri preberaní kuriérovi prepravcu) s doručením na územie SR:
    • pri doprave Slovenskou poštou s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu - od 5,90 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave kuriérskou spoločnosťou Geis Parcek SK s.r.o. s doručením do 24 hodín po expedícii z nášho skladu – od 4,90 € (podľa spôsobu platby a váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave kuriérskou spoločnosťou SPS s.r.o. s doručením do 24 hodín dní po expedícii z nášho skladu – od 9,60 € (podľa spôsobu platby a váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave Zasielkovna.sk s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z príjmového miesta - od 4,80 € (podľa váhy objednaného tovaru)
  3. Minimálna výška objednaného tovaru pre dodávku zásielkovým spôsobom prostredníctvom balíkového prepravcu je 15 €
  4. K vybraným tovarom pri dodávke prostredníctvom balíkového alebo paletového prepravcu je možné účtovať dodávateľom balné od 2,60 € (jeho hodnota je uvedená vždy u konkrétneho tovaru) v prípade špecifických nákladov na ochranu dodávaného tovaru (sklo, krehký a nebezpečný tovar ADR, podlimitné zásielky v cene pod 15€ a pod.)
  5. Vyššie uvedené poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb platia iba s miestom dodania na území Slovenskej republiky.
  6. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
  7. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

 

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia veci od predávajúceho alebo dopravcu.
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.

 

Článok IX.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru, ak si predávajúci splnil informačné povinnosti podľa tohto zákona, pre ostatné prípady sa uplatňuje ods. 2 alebo 3 Zákona. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.
  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar alebo službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z.z., ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
  7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

 

Článok X.

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
  2. Kupujúci je povinný:
    • prevziať objednaný tovar,
    • zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    • doporučuje sa prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
  3. Predávajúci je povinný:
    • dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    • spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať poštou alebo elektronicky zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za dodaný tovar, dodací a záručný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

 

Článok XI.

Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
  3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
  4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
    • právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
    • právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail,
    • právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
    • právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
    • právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
    • právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,
    • právo na prenosnosť osobných údajov,
    • právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.
  5. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa. Všetky uvedené údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia objednávky kupujúceho. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.
  6. Prevádzkovateľ poveril sprostredkovateľov, ktorí sú: prevádzkovateľ internetového portálu heureka.sk so službou Overené zákazníkmi, spoločnosť Heuréka Shoping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 – Karlín, Česká republika, IČO: 02387727 / prevádzkovateľ internetového portálu pricemania.sk so službou Overený obchod, spoločnosť Pricemania s.r.o., Karpatská 6, 811 05 Bratislava, IČO: 43860599 / prevádzkovateľ internetového portálu najnakup.sk so službou obchod odporúčaný zákazníkmi, spoločnosť MINET s.r.o., L.Svobodu 46, 976 32 Badín IČO: 44325894, aby v mene prevádzkovateľa e-shopu spracúvali jednorázovo osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mail a informácie o objednanom tovare za účelom hodnotenia kvality nákupu. Pre účely tohto hodnotenie zašle sprostredkovateľ jednorazový e-mail kupujúcemu s možnosťou hodnotenia.
  7. Tieto Web stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase koľko času strávite prezeraním tých stránok a informácie o tom z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejšie služby. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.
  8. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.
  9. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely e-mailového marketingu, súhlasil so zasielaním e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu.
  10. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu troch rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.
  11. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.
  12. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely SMS marketingu súhlasil so zasielaním SMS správ na kontaktné telefónne číslo.
  13. Osobné údaje pre SMS marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, telefónne číslo sú poskytnuté na dobu troch rokov.
  14. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu alebo SMS marketingu.

 

Článok XII.

Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.
  2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

 

Článok XIII.

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  8. V prípade uzatvorenia inej zmluvy s kupujúcim s inými podmienkami, majú podmienky uvedené v zmluve prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
  9. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 25. mája 2018.

Aktualizácia uvedených údajov dňa: 24-05-2018

    Návrat späť na hlavnú stránku:

    Návrat späť na úvodnú stránku