S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky www.ecoshopa.sk využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači alebo prenosnom dátovom zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho internetového prehliadača.
       

Rýchla navigácia:

Doprava produktov a spôsob platby Kontakty, sídlo firmy, prevádzkovateľ a ostatné údaje

Reklamácie a reklamačný formulár FAQ - Často kladené otázky ???


Ponúkané služby:

PCPARTNER - poskytované služby pre dodávky solárnych FV systémov Kalkulátor - podpora riešenia solárnych FV systémov

Sezónne produkty:

FLAJZAR - Bezdrôtové RF a GSM systémy merania, riadenia a zabezpečenia majetku ECO produkty pre chatárov a záhradkárov

Záhradné solárne sviatočné LED osvetlenie On-line meracie systémy energií ENERGOMONITOR

ECO produkty pre všetky formy turistiky ECO produkty pre Motoristov

Solár FV Systémy:

Fotovoltaické pevné a pružné fotovoltaické panely do 170Wp Základné komponenty, príslušenstvo a doplnky pre solárne FV systémy

OFF-GRID Malé prenosné ostrovné FV komplety pre LED/USB do 300W/deň GRID-FREE Malé FV komplety pre výrobu vlastnej energie pre odber do 1000W/deň


Forma dopravy:

Forma dopravy - Slovenská pošta alebo UPS

Forma dopravy - Osobný odber Forma dopravy - Prepravca Zásielkovňa.sk


Spôsoby platby:

Spôsoby platby: Dobierkou, t.j. úhradou v hotovosti alebo platobnou kartou prepravcovi Slovenská pošta, UPS alebo Zásielkovňa

Spôsoby platby: Úhrada platobnou kreditnou kartou cez medzibankový platobný systém TrustPay alebo PayPal

Spôsob platby: Medzibankový platobný príkaz




Obchodné informácie » Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky

Reklamačný poriadok internetového obchodu www.ecoshopa.sk

Prehľad obsahu - reklamačné podmienky:

  1. Všeobecné obchodné podmienky (neoddeliteľná súčasť)
  2. Predbežná evidencia reklamácie a reklamačný formulár
  3. Miesto reklamácie
  4. Záručná doba pre kupujúceho podľa občianskeho alebo obchodného zákonníka
  5. Odstránenie vady

 


1) Všeobecné obchodné podmienky

Reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou platných všeobecných obchodných podmienok.


  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
  2. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, predávajúci si v zmysle platnej legislatívy uplatňuje právo reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151a a nasl. Občianskeho zákonníka.
  3. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom predávajúcim informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok, ak nie je pri tovare uvedené inak a tieto reklamačné podmienky sa na uplatnenú reklamáciu nevzťahujú.
  4. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.
  5. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  6. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
    • k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
    • nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
    • používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
    • zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
    • poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
    • používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
  7. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
  8. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať, ak vyplýva už z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť obmedzená na kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu tovar podlieha.
  9. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou), vyplnením predbežného reklamačného formulára na stránke predávajúceho, alebo osobne (nie formou e-mailu).
  10. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
  11. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 kalendárnych dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
  12. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
    • ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne, včas a riadne odstránená, pričom táto vada musí byť odstránená bez zbytočného odkladu,
    • kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady,
    • predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
    • ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu používaniu veci má kupujúci právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma kupujúci v prípade ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať,
    • ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  1. Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, poskytnutím primeranej zľavy, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie.
  2. O výsledku reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote.
  3. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.
  4. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
  5. Kontakt na zaslanie reklamácií dodávateľovi: Ing. Vladimír Kováč, Pekinská 15, 040 13 Košice - Sídlisko Ťahanovce, komunikačný e-mail: reklamacie@ecoshopa.sk

Aktualizácia uvedených údajov dňa: 24-05-2018

Návrat späť na hlavnú stránku:

Návrat späť na úvodnú stránku