Spracovanie cookies

Náš e-shop a partneri potrebujú Váš súhlas s použitím súborov cookies, aby Vám mohli zobrazovať informácie týkajúce sa Vašich záujmov.

Odmietnuť všetko môžete tu.

       

Rýchla navigácia:

Doprava produktov a spôsob platby Kontakty, sídlo firmy, prevádzkovateľ a ostatné údaje

Reklamácie a reklamačný formulár FAQ - Často kladené otázky ???


Ponúkané služby:

PCPARTNER - poskytované služby pre dodávky solárnych FV systémov Kalkulátor - podpora riešenia solárnych FV systémov

Sezónne produkty:

FLAJZAR - Bezdrôtové RF a GSM systémy merania, riadenia a zabezpečenia majetku ECO produkty pre chatárov a záhradkárov

ECO produkty pre úsporu zdrojov energie On-line meracie systémy energií ENERGOMONITOR

ECO produkty pre motoristov ECO produkty pre všetky formy turistiky

Solár FV Systémy:

Fotovoltaické pevné a pružné fotovoltaické panely do 170Wp Základné komponenty, príslušenstvo a doplnky pre solárne FV systémy

OFF-GRID Malé prenosné ostrovné FV komplety pre LED/USB do 300W/deň GRID-FREE Malé FV komplety pre výrobu vlastnej energie pre odber do 1000W/deň


Forma dopravy:

Forma dopravy - Slovenská pošta alebo UPS

Forma dopravy - Osobný odber Forma dopravy - Prepravca Packeta.sk


Spôsoby platby:

Spôsoby platby: Dobierkou, t.j. úhradou v hotovosti alebo platobnou kartou prepravcovi Slovenská pošta, UPS alebo Packeta

Spôsoby platby: Úhrada platobnou bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay

Spôsob platby: Medzibankový platobný príkaz



Úvod »Domáca automatizácia » Servisné a podporné služby (DA)

Servisné a podporné služby (DA)

Poskytované konzultačné, mimo-záručné servisné aj konfiguračné a podporné služby v oblasti domácej automatizácie, inteligentných elektroinštalácií v domácnosti, informačných technológií a chytrých zariadení tzv. GADGETOV

Služby, ktoré ponúkame našim zákazníkom v oblasti informačných a SMART zariadení pozostávajú z viacerých pracovných oblastí. Pred dodávkou začína podporný proces schváleným návrhom vhodného riešenia pre potreby záujemcu. Po objednaní objednávateľom pokračuje dopravou prístrojov a potrebného príslušenstva na určené miesto. Ďalšou časťou realizácie dodávky a kompletácie zariadení sú prípravné, montážne a inštalačné služby, a nasleduje finálne oživenie, konfigurácia a testovanie správnej funkčnosti všetkých jednotlivých prístrojov a vhodných legálnych programových aplikácií

Servisné mimozáručné služby pozostávajú najprv v identifikovaní závady a určení príčiny nesprávneho fungovania SMART zariadenia alebo komunikačného zariadenia (počítač, tablet alebo smartfón). Identifikácia programovej (firmware, OS-Android/Windows, nainštalované vhodné a legálne aplikácie) alebo technickej závady (hardware) pozostáva v určení ceny opravy alebo nastavenia zariadenia tak, aby závada alebo nesprávna funkčnosť bola odstránená.

 

POJMY: SLUŽBA


Návrat späť:

Návrat späť na predošlú kategóriuNávrat späť na úvodnú stránku