Ponukový KATALÓG
Úvod »Domáca automatizácia » Servisné a podporné služby (DA)
Služby, ktoré ponúkame našim zákazníkom v oblasti informačných a SMART zariadení pozostávajú z viacerých pracovných oblastí. Pred dodávkou začína podporný proces schváleným návrhom vhodného riešenia pre potreby záujemcu. Po objednaní objednávateľom pokračuje dopravou prístrojov a potrebného príslušenstva na určené miesto. Ďalšou časťou realizácie dodávky a kompletácie zariadení sú prípravné, montážne a inštalačné služby, a nasleduje finálne oživenie, konfigurácia a testovanie správnej funkčnosti všetkých jednotlivých prístrojov a vhodných legálnych programových aplikácií.
Servisné mimozáručné služby pozostávajú najprv v identifikovaní závady a určení príčiny nesprávneho fungovania SMART zariadenia alebo komunikačného zariadenia (počítač, tablet alebo smartfón). Identifikácia programovej (firmware, OS-Android/Windows, nainštalované vhodné a legálne aplikácie) alebo technickej závady (hardware) pozostáva v určení ceny opravy alebo nastavenia zariadenia tak, aby závada alebo nesprávna funkčnosť bola odstránená.
POJMY: SLUŽBA
Návrat späť: