S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky www.ecoshopa.sk využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači alebo prenosnom dátovom zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho internetového prehliadača. Viac informácií: Zásady používania cookies

       

Rýchla navigácia:

Doprava produktov a spôsob platby Kontakty, sídlo firmy, prevádzkovateľ a ostatné údaje

Reklamácie a reklamačný formulár FAQ - Často kladené otázky ???


Ponúkané služby:

PCPARTNER - poskytované služby pre dodávky solárnych FV systémov Kalkulátor - podpora riešenia solárnych FV systémov

Sezónne produkty:

FLAJZAR - Bezdrôtové RF a GSM systémy merania, riadenia a zabezpečenia majetku ECO produkty pre chatárov a záhradkárov

ECO produkty pre úsporu zdrojov energie On-line meracie systémy energií ENERGOMONITOR

ECO produkty pre motoristov ECO produkty pre všetky formy turistiky

Solár FV Systémy:

Fotovoltaické pevné a pružné fotovoltaické panely do 170Wp Základné komponenty, príslušenstvo a doplnky pre solárne FV systémy

OFF-GRID Malé prenosné ostrovné FV komplety pre LED/USB do 300W/deň GRID-FREE Malé FV komplety pre výrobu vlastnej energie pre odber do 1000W/deň


Forma dopravy:

Forma dopravy - Slovenská pošta alebo UPS

Forma dopravy - Osobný odber Forma dopravy - Prepravca Zásielkovňa.sk


Spôsoby platby:

Spôsoby platby: Dobierkou, t.j. úhradou v hotovosti alebo platobnou kartou prepravcovi Slovenská pošta, UPS alebo Zásielkovňa

Spôsoby platby: Úhrada platobnou bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay

Spôsob platby: Medzibankový platobný príkaz



Obchodné informácie
Ako nakupovať, Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky a Zásady ochrany osobných údajov (GDPR)

Internetový obchodV tejto časti zákazník môže získať všetky potrebné informácie o spôsobe a postupoch pri nakupovaní na našom internetovom obchode, preštudovať si aktuálne platné Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky ako aj Zásady ochrany osobných údajov (GDPR)

Výber z možností v ponuke OBCHODNÉ INFORMÁCIE e-shopu ECOSHOPA.SK:


Internetový obchod Krátky postup ako nakupovať na našom internetovom obchode

Prehľad obsahu - Ako nakupovať u nás:

  1. Spôsob nákupu tovaru
  2. Kto môže nakúpiť na našom e-shope
  3. Vyhľadanie tovaru
  4. Výber tovaru
  5. Stav nákupu a vytvorenie objednávky
  6. Expedícia tovaru
  7. Spôsob platby

1) Spôsob nákupu tovaru

a) elektronický nákup tovaru - virtuálne ukladáte tovar online do košíka, potvrdíte obsah svojej objednávky, prepočet ceny za vybraný spôsob jeho doručenia a spôsob úhrady. Následne vykonáte samotnú úhradu elektronickej objednávky.

b) nákup prostredníctvom emailu alebo SMS na kontaktné emaily a telefónne čísla prevádzkovateľa EcoShopA.sk - v tele emailu uvediete u každého objednávaného tovaru jeho evidenčné číslo a počet ks, požadovaný spôsob doručenia a úhrady. Po registrácii a overení emailu Vám bude prevádzkovateĺom do 24 hodín formou odpovedného emailom zaslaná zálohová elektronická faktúra. Tú uhradíte prevádzkovateľovi do 14 kalendárnych dní, po tomto čase bude emailová alebo SMS objednávka odmietnutá a vymazaná spolu so zálohovou faktúrou z elektronického objednávacieho systému prevádzkovateľa.

c) telefonická objednávka tovaru na kontaktné telefónne čísla prevádzkovateľa EcoShopA.sk - môžete využiť v prípade potreby aj túto formu objednávky. Kontaktná osoba prevádzkovateľa zapíše pri tomto rozhovore objednávaný tovar do elektronického systému spolu s požadovanou formou dopravy a úhrady. Následne vygeneruje elektronický platobný doklad a informuje Vás o výške požadovanej úhrady. Tú uhradíte prevádzkovateľovi do 14 kalendárnych dní, po tomto čase bude telefonická objednávka odmietnutá a vymazaná spolu so zálohovou faktúrou z elektronického objednávacieho systému prevádzkovateľa.

2) Kto môže nakúpiť na našom e-shope

Nakúpiť na našom internetovom obchode môže každý návštevník, súkromná osoba i podnikateľ, pričom miesto príjmu zásielky bude územie Slovenska. Zákazník sa môže zaregistrovať buď v priebehu nakupovania, alebo v procese potvrdenia svojej objednávky. Kúpna zmluva sa uzatvára s vybraným predávajúcim. Spôsob nakupovania je veľmi rýchly a jednoduchý.

3) Vyhľadanie tovaru

Pre vyhľadanie vami požadovaného tovaru môžete využiť v ľavej ponukovej lište hľadanie podľa Kategorie tovaru alebo Hľadanie podľa zadaného textu ( zadajte dole v nástrojovej lište). Prípadne pre presnejšie vyhľadanie je v spodnej časti vstupnej stránky voľba podľa Hľadanie podľa parametrov, kde si vyberiete hľadanie podľa formy energie, podľa miesta určenia a podľa doporučenia produktu pre daný druh činnosti. Vyhľadanie tovaru je veľmi rýchle, napriek tomu, že katalog obsahuje množstvo položiek!

4) Výber tovaru

Samotný výber konkrétneho tovaru v rôznych výberových zoznamoch a ponukách uskutočníte kliknutím na ikonu košíka s textom Kúpiť. Samozrejme predtým je potrebné v niektorých výberových častiach definovať nakupované množstvo, inak prednastavená hodnota je 1. Toto množstvo si môžte zameniť aj v košiku pri príprave vašej objednávky.

5) Stav nákupu a vytvorenie objednávky

Stav svojho nákupu v internetovom obchode si môžte priebežne sledovať vpravo nad hornou nástrojovou lištou v tzv. informatívnom stave nákupu (je uvedené množstvo a celková cena tovaru v košíku). Kedykoľvek kliknutím na stav nákupu si môžte upravovať všetky údaje nákupu, t.j. tovary, množstvo a spôsob platby, a následne prejsť späť na nákup, alebo si vybraný tovar OBJEDNAŤ. Pre správne ukončenie objednávky je potrebné následne doplniť požadované údaje o kupujúcom, pričom údaje označené hviezdičkou (*) sú nevyhnutné pre korektné a správne ukončenie vašej objednávky.

6) Expedícia tovaru

Pokiaľ je tovar skladom, je zaslaný obvykle do 24 hodín po overení a spracovaní vašej objednávky. V ideálnom prípade môžete objednaný tovar obdržať už nasledujúci deň. U každého tovaru je uvedený vždy stav skladu, resp. predpokladaná doba dodania, ak tovar nie je momentálne skladom.

7) Spôsob platby

Pri nákupe tovaru na EcoShopA.sk môžete platiť viacerými spôsobmi. Stačí si len vybrat, podľa toho aký spôsob Vám najviac vyhovuje:

a) dobierkou pri odbere tovaru - za tovar zaplatíte kuriérovi pri vyzdvihnutí zásielky

b) online platbou - Služba je určená zákazníkom, ktorí majú aktívne elektronické nakupovanie v prostredí internetu cez platobnú kartu a využívajú službu internet banking. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný do zabezpečeného platobného rozhrania Vašej banky, kde autorizujete platbu. Peniaze nám budú pripísané na účet behom niekoľkých minút. Tovar Vám odošleme ihneď po prijatí platby na náš účet (ak je tovar skladom). Tovar bude doručený kurierskou službou a pri prevzatí už nič neplatíte.

c) Hotovosťou v mieste sídla podnikateľa alebo na určenom mieste výdaja tovaru - za tovar zaplatíte v hotovosti pri jeho osobnom prevzatí. Oproti úhrade obdržíte faktúru - daňový doklad k dodávanému tovaru a finančný doklad z virtuálnej registračnej pokladne o realizovanej úhrade vystavenej faktúry.

Iné spôsoby platby závisia na Vašej dohode s predávajúcim pri overení objednávky a technický možnostiach prevádzkovateľa.


Všeobecné obchodné podmienky.

Náš internetový obchod neslúži len k nakupovaniu tovaru, ale i na vyhľadávanie informácií všetkým návštevníkom, ktorí sa zaujímajú o nami ponúkané produkty a služby.

Pokiaľ sa zaregistrujete, môžete tiež po následnom overení využívať ďalšie naše služby - bezplatné poradenstvo a konfigurácie zostáv a samotné realizácie ponúkaných riešení.

Těšíme sa na vaše časté internetové návštevy na našom internetovom portále.

Váš internetový obchod



Aktualizácia uvedených údajov dňa: 18-02-2018

Návrat späť na hlavnú stránku:

Návrat späť na úvodnú stránku


Internetový obchod Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky internetového obchodu ECOSHOPA.SK platné od: 04.02.2021

Prehľad obsahu - Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky:

  1. Kontaktné informácie
  2. Vymedzenie pojmov a cena
  3. Objednanie tovaru a služieb
  4. Platobné podmienky
  5. Dodacie podmienky
  6. Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb
  7. Prevod vlastníckeho práva
  8. Storno kúpnej zmluvy
  9. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
  10. Práva a povinnosti zmluvných strán
  11. Ochrana osobných údajov
  12. Náhrada škody pri neprevzatí tovaru
  13. Záverečné ustanovenia
  14. Reklamačné podmienky (neoddeliteľná súčasť VšOP)

Kontaktné informácie prevádzkovateľa

Obchodné meno: Ing. Vladimír Kováč - PC PARTNER
Adresa - ulica   : Pekinská 15
Adresa - mesto : 040 13 Košice - Sídlisko Ťahanovce
 
Identifikačné údaje podnikateľa:
IČO      : 10835555                     (platné od 26.01.1993)
DIČ      : 1030241773                 (platné od 14.03.2012)
IČ DPH  : SK1030241773             (platné od 01.01.2011)
 
Živnostenský list podnikateľa ako SZČO vydaný dňa 04.03.1993 Okresným úradom v Košiciach, odborom živnostenského podnikania pod sp.č.: Žo-222/1993/000 reg. číslo ŽR: 802-9472
 
Bankové údaje podnikateľa:
Banka 1     : mBank S.A., pobočka zahraničnej banky mBank v Slovenskej republike
Číslo účtu  : 520700-4202558676 / 8360
IBAN         : SK84 8360 5207 0042 0255 8676
SWIFT      : BREX SK BX
Banka 2     : PAYPAL, inc. zahraničná platobná banka USA, pobočka Anglicko
ID platobného účtu : Ing. Vladimír Kováč - PC PARTNER

Kontaktné údaje podnikateľa:

Telefón   : 055-3964598
Mobil      : 0948-322004
E-mail 1  : pcpartner@extel.sk
E-mail 2  : obchod@ecoshopa.sk
 
Zodpovedný vedúci : Ing. Vladimír Kováč

Príjem objednávok cez e-shop : NONSTOP

Prevádzková doba (dostupnosť na telefóne, resp. e-mailom) : Pondelok až Piatok od 8.00 do 16.00 hod

Orgán dozoru : 

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
Telefón: 055 6220 781
Fax       : 055 6224 547
E-mail  : ke@soi.sk

Článok I.

Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je Ing. Vladimír Kováč - PC PARTNER, so sídlom Pekinská 15, 040 13 Košice - Sídlisko Ťahanovce.
  2. Predávajúcim je Ing. Vladimír Kováč - PC PARTNER, so sídlom Pekinská 15, 040 13 Košice - Sídlisko Ťahanovce.
  3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.ecoshopa.sk je Ing. Vladimír Kováč - PC PARTNER, so sídlom Pekinská 15, 040 13 Košice - Sídlisko Ťahanovce.
  4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov a služieb na diaľku prostredníctvom elektronického zariadenia.
  6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu, ktoré je moťné objednať (majú uvedenú cenu a táto nie je nulová).
  7. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaľ je nesporné, že predávajúci komunikuje s kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.
  8. Na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak.
  9. Žiadosť o rezerváciu predstavuje právne nezáväzné a časovo obmedzené vyhradenie si určitého dostupného tovaru (t.j. ktorý je "skladom") z aktuálnej ponuky predávajúceho zverejnenej na stránkach jeho e-shopu, s možnosťou prevzatia a platby výlučne osobne na výdajnom mieste, pri ktorom nedochádza k objednávke a kupujúci sa tým ani inak nezaväzuje kúpiť si alebo prevziať rezervovaný tovar a to v prípade ak ako spôsob dopravy zvolí "osobne na predajni – rezervácia tovaru". Žiadosť o rezerváciu možno vykonať i opakovane. Predávajúci bezodplatne a po obmedzenú dobu takto rezervovaný tovar pre kupujúceho na predajnom mieste (t.j. na mieste sídla alebo prevádzky) podrží bez toho, aby žiadosť o rezerváciu akceptoval (nedochádza tak k dojednávaniu, ani k uzatvoreniu obchodu), čím kupujúcemu poskytuje možnosť zvážiť kúpu rezervovaného tovaru. Kupujúci je oprávnený žiadosť o rezerváciu kedykoľvek zrušiť. Predávajúci je oprávnený žiadosť o rezerváciu zrušiť, ak nie je schopný zabezpečiť alebo podržať na predajnom mieste kupujúcim rezervovaný tovar. K zániku rezervácie dochádza automaticky, márnym uplynutím doby rezervácie. Celý obchod (vrátanie vykonania právne záväzného návrhu na kúpu rezervovaného tovaru kupujúcim, jeho akceptácia predávajúcim, zaplatenie a prevzatie rezervovaného tovaru) sa uskutočňuje výlučne osobne, na predajnom mieste (v tzv. "kamennej predajni" cez tzv. "výdajné okienko"). Na obchod, podkladom ktorého bola žiadosť o rezerváciu, sa tieto obchodné podmienky nevzťahujú, nakoľko ten sa uskutočňuje osobne na predajnom mieste.

 

Článok II.

Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 10%, resp. 20 % DPH.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
  3. Ceny ponúkaného sortimentu v e-shope môžu byť odlišné od cien sortimentu na predajnom mieste predávajúceho.

 

Článok III.

Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru a jeho odoslania predávajúcemu. Pre správne a riadne vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb. Objednávka sa jej odoslaním stáva pre kupujúceho záväznou, teda je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim.
  3. Kupujúcemu je po odoslaní objednávky v e-shope automaticky generovaný a odoslaný informačný e-mail o tom, že predávajúcemu bola e-shopom doručená objednávka kupujúceho na spracovanie. Tento e-mail nie je potvrdením objednávky v zmysle ods. 5. tohto článku.
  4. V prípade ak je kupujúci vyzvaný k úhrade zálohy resp. zálohovej platby alebo si zvolí platbu prevodom na účet, teda akýkoľvek iný spôsob platby, pri ktorom poukazuje peňažné prostriedky pred dodaním tovaru alebo poskytnutím služby, je povinný túto platbu uskutočniť v lehote stanovenej dodávateľom. V prípade ak v uvedenej dobe splatnosti nebude pripísaná úhrada na účet dodávateľa, predávajúci môže takúto objednávku stornovať pre nesplnenie povinností kupujúceho uhradiť zálohu alebo neuhradenie platby vopred.
  5. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je elektronická správa predávajúceho odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho alebo krátka textová správa odoslaná na mobilné telefónne číslo kupujúceho, ktoré kupujúci uviedol v jeho objednávke s informáciou v akom rozsahu je akceptácia objednávky kupujúceho nesporná. Elektronická správa predávajúceho, ktorou sa objednávku kupujúceho nepotvrdzuje, zamieta alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky kupujúceho.
  6. Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže predávajúci objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail, telefonický kontakt alebo nesprávna resp. neexistujúca adresa. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu povinný predávajúci vrátiť do 14 dní v prípade zrušenia alebo stornovania objednávky.
  7. V prípade ak kupujúci vykoná rezerváciu tovaru v takom prípade nevzniká záväzná objednávka a ani návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Predávajúci oznámi kupujúcemu možnosť prevzatia si rezervovaného tovaru, pričom táto rezervácia je platná 3 pracovné dni a táto začína plynúť od tohto oznámenia prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy, a ak nebude v uvedenej lehote prevzatá, rezervácia automaticky zaniká. Kupujúci má možnosť modifikovať akékoľvek položky rezervácie alebo ich odmietnuť a to aj z časti. V tomto prípade prechádza vlastnícke právo na kupujúceho momentom zaplatenia za tovar a zmluva vzniká až samotným nákupom v predajni predávajúceho.

 

Článok IV.

Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
    • Platba na dobierku v hotovosti (platíte priamo kuriérovi dopravcu pri preberaní tovaru),
    • Platba na dobierku platobnou kartou (platíte priamo kuriérovi dopravcu pri preberaní tovaru),
    • Platba on-line prostredníctvom platobnej brány GoPay,
    • Platba on-line prostredníctvom platobnej brány PayPal,
    • Platba vopred na základe vystaveného poštového poukazu na účet,
    • Platba vopred na základe zálohovej faktúry, tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na účet predávajúceho,
    • Platba na základe faktúry so splatnosťou uvedenou vo faktúre,
    • Platba na základe darčekového poukazu.
    • Platba v hotovosti pri osobnom prevzatí v mieste sídla, resp. prevádzke predávajúceho
    • Platba v hotovosti pri osobnom prevzatí v mieste sídla, resp. prevádzke predávajúceho - rezervácia tovaru
  2. Darčekový poukaz predstavuje predplatený objem peňažných prostriedkov, ktoré môže kupujúci využiť pri nákupe na základe dostatku voľných predplatených peňažných prostriedkov. Dátum platnosti kupónu je uvedený na ňom. Nominálnu hodnotu darčekového poukazu je možné dohodnúť s kupujúcim.
  3. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  4. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
    • zľavu z ceny za registráciu do e-shopu,
    • zľavu za opakovaný nákup,
    • zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu.
  5. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

 

Článok V.

Dodacie podmienky

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťou čiastočných dodávok.
  4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
  5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
  • Slovenskej pošty, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica,
  • kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o., Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji,
  • kuriérskej spoločnosti DPD SK s.r.o. (do 14.1.2020 spoločnosť Geis Parcel SK s.r.o.), Trňanská 6, 960 01 Zvolen,
  • prostredníctvom prepravnej služby Zásielkovňa, Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava,
  • paletovej prepravnej spoločnosti TNT Express Worldwide, s.r.o., Pri starom letisku 14, 830 06 Bratislava 36,
  • osobne odberateľom na mieste sídla podnikateľa alebo priestoroch súvisiacich s prevádzkovaním živnosti podľa par. 17 Zákona č.466/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní,
  • osobne odberateľom na mieste sídla podnikateľa alebo priestoroch súvisiacich s prevádzkovaním živnosti podľa par. 17 Zákona č.466/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní - rezervácia tovaru,
  • vlastnou dopravou predávajúceho.

 

Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

  1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry, poštového poukazu na účet alebo prostredníctvom platobných brán s doručením na územie SR si za dopravné účtujeme:
    • pri doprave Slovenskou poštou (balík na poštu alebo balík na adresu) s doručením balíka do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu - od 5,40 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave kuriérskou spoločnosťou DPD SK s.r.o. (Geis Parcel SK s.r.o.) s doručením balíka do 24 hodín po expedícii z nášho skladu – od 5,40 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave kuriérskou spoločnosťou SPS s.r.o. s doručením balíka do 24 hodín po expedícii z nášho skladu – od 5,40 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave Zasielkovna.sk s doručením balíka do 2 pracovných dní po expedícii z príjmového miesta - od 5,40 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri paletovej doprave TNT Express Worldwide s.r.o. s doručením prepravnej palety do 2 pracovných dní po expedícii z príjmového miesta - od 36,00 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • vlastnou dopravou predávajúceho - len v okrese Košice = 0,60 € / za 1 km
    • osobnom odbere v mieste sídla predávajúceho - bez poplatku
  2. Pri platbe na dobierku (platíte v hotovosti, platobnou kartou alebo mobilným telefónom s NFC pri preberaní kuriérovi prepravcu) s doručením na územie SR:
    • pri doprave Slovenskou poštou s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu - od 6,90 € (podľa váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave kuriérskou spoločnosťou DPS SK s.r.o. (Geis Parcel SK s.r.o.) s doručením do 24 hodín po expedícii z nášho skladu – od 6,90 € (podľa spôsobu platby a váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave kuriérskou spoločnosťou SPS s.r.o. s doručením do 24 hodín dní po expedícii z nášho skladu – od 6,90 € (podľa spôsobu platby a váhy objednaného tovaru)
    • pri doprave Zasielkovna.sk s doručením do 2 pracovných dní po expedícii z príjmového miesta - od 6,40 € (podľa váhy objednaného tovaru)
  3. Minimálna výška objednaného tovaru pre dodávku zásielkovým spôsobom prostredníctvom balíkového prepravcu je 15 €
  4. K vybraným tovarom pri dodávke prostredníctvom balíkového alebo paletového prepravcu je možné účtovať dodávateľom balné od 3,60 € (jeho hodnota je uvedená vždy u konkrétneho tovaru) v prípade špecifických nákladov na ochranu dodávaného tovaru (sklo, krehký alebo nebezpečný tovar ADR, podlimitné zásielky v cene pod 15€ a pod.)
  5. Vyššie uvedené poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb platia iba s miestom dodania na území Slovenskej republiky.
  6. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
  7. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

 

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia veci od predávajúceho alebo dopravcu.
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

 

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.

 

Článok IX.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru, ak si predávajúci splnil informačné povinnosti podľa tohto zákona, pre ostatné prípady sa uplatňuje ods. 2 alebo 3 Zákona. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenie od kúpnej zmluvy na diaľku, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.
  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar alebo službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z.z., ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z. Poznámka k bodu 6. - medzi tieto sa zaraďuje napríklad tovar zhotovený na základe požiadaviek spotrebiteľa, tovar ktorý nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť ak bol zabalený a tento obal bol porušený, predaj záznamov ak bol ich ochranný obal porušený a podobne, pričom aktuálne znenie je dostupné v platnom zákone uvedenom v tomto bode.
  7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

 

Článok X.

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
  2. Kupujúci je povinný:
    • prevziať objednaný tovar,
    • zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    • doporučuje sa prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
  3. Predávajúci je povinný:
    • dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    • zabezpečiť aby ponúkaný tovar spĺňal právne predpisy platné v SR,
    • spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať poštou alebo elektronicky zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za dodaný tovar, dodací a záručný list, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

 

Článok XI.

Ochrana osobných údajov

 

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
  3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
  4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
    • právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
    • právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail,
    • právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
    • právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
    • právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
    • právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,
    • právo na prenosnosť osobných údajov,
    • právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.
  5. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa. Všetky uvedené údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia objednávky kupujúceho. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.
  6. Prevádzkovateľ poveril sprostredkovateľov, ktorí sú: prevádzkovateľ internetového portálu heureka.sk so službou Overené zákazníkmi, spoločnosť Heuréka Shoping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 – Karlín, Česká republika, IČO: 02387727 / prevádzkovateľ internetového portálu pricemania.sk so službou Overený obchod, spoločnosť Pricemania s.r.o., Karpatská 6, 811 05 Bratislava, IČO: 43860599 / prevádzkovateľ internetového portálu najnakup.sk so službou obchod odporúčaný zákazníkmi, spoločnosť MINET s.r.o., L.Svobodu 46, 976 32 Badín IČO: 44325894, aby v mene prevádzkovateľa e-shopu spracúvali jednorázovo osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mail a informácie o objednanom tovare za účelom hodnotenia kvality nákupu. Pre účely tohto hodnotenie zašle sprostredkovateľ jednorazový e-mail kupujúcemu s možnosťou hodnotenia.
  7. Tieto Web stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase koľko času strávite prezeraním tých stránok a informácie o tom z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejšie služby. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.
  8. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.
  9. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely e-mailového marketingu, súhlasil so zasielaním e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu.
  10. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.
  11. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.
  12. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely SMS marketingu súhlasil so zasielaním SMS správ na kontaktné telefónne číslo.
  13. Osobné údaje pre SMS marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, telefónne číslo sú poskytnuté na dobu troch rokov.
  14. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu alebo SMS marketingu.

 

 

Článok XII.

Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.
  2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

 

Článok XIII.

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  8. V prípade uzatvorenia inej zmluvy s kupujúcim s inými podmienkami, majú podmienky uvedené v zmluve prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
  9. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 04. februára 2021.

Aktualizácia uvedených údajov dňa: 04.02.2021

Návrat späť na hlavnú stránku:

Návrat späť na úvodnú stránku


 

Reklamačné podmienky internetového obchodu ECOSHOPA.SK  (neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok) platné od: 04.02.2021

Prehľad obsahu - reklamačné podmienky:

  1. Všeobecné obchodné podmienky (neoddeliteľná súčasť)
  2. Predbežná evidencia reklamácie a reklamačný formulár
  3. Miesto reklamácie
  4. Záručná doba pre kupujúceho podľa občianskeho alebo obchodného zákonníka
  5. Odstránenie vady

 


1) Všeobecné obchodné podmienky

Reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou platných všeobecných obchodných podmienok.


  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
  2. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, predávajúci si v zmysle platnej legislatívy uplatňuje právo reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151a a nasl. Občianskeho zákonníka.
  3. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom predávajúcim informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 12 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a tieto reklamačné podmienky sa na uplatnenú reklamáciu nevzťahujú, ale postupuje sa podľa Obchodného zákonníka..
  4. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne alebo ním splnomocnená osoba, v deň jeho prevzatia.
  5. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  6. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
    • k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
    • nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
    • používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
    • zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
    • poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
    • poškodením záručnej plomby alebo jej znehodnotením ak ju produkt obsahuje, 
    • neodbornou montážou alebo demontážou, ak si to vyžadujú príslušné právne predpisy v SR,
    • zásahom do produktu, ktorým sa vykonávajú zmeny, ktoré kvalitatívne zvyšujú využívanie  produktu, ale neboli vykonané výrobcom alebo ním poverenou osobou, napr. pretaktovanie procesoru, upgrade firmwaru alebo operačného systému, 
    • používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
  7. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
  8. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Za vadu nie je možné považovať, ak vyplýva už z povahy veci doba jej minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť obmedzená na kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu tovar podlieha.
  9. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis jeho vady alebo odporúčame priložiť vyplnený zaslaný Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou), vyplnením reklamačného formulára na stránke predávajúceho, alebo osobne (nie formou e-mailu).
  10. Ak predmetom reklamácie je tovar, ktorý je napríklad pevne zabudovaný, kupujúci je povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť za účelom vykonania obhliadky predmetu reklamácie predávajúcim alebo treťou osobou určenou predávajúcim.
  11. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu, najneskôr však momentom, kedy predávajíci znemožní alebo zabráni prevzatiu predmetu reklamácie. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
  12. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 kalendárnych dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
  13. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
    • ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne, včas a riadne odstránená, pričom táto vada musí byť odstránená bez zbytočného odkladu,
    • kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady,
    • predávajúci môže namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti,
    • ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu používaniu veci má kupujúci právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma kupujúci v prípade ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať,
    • ak ide o iné neodstrániteľné vady, ktoré však nebránia používaniu tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  14. Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo opravou, vrátením kúpnej ceny tovaru, poskytnutím primeranej zľavy, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie. Kupujúci potvrdzuje osobné prevzatie na vhodnom doklade, resp. dokladom je aj potvrdenie prepravnej spoločnosti o prevzatí, a to aj v prípade, ak kupujúci osobne nepreberá reklamáciu.
  15. O výsledku reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote.
  16. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.
  17. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
  18. Kontakt na zaslanie reklamácií dodávateľovi: Ing. Vladimír Kováč, Pekinská 15, 040 13 Košice - Sídlisko Ťahanovce, komunikačný e-mail: reklamacie@ecoshopa.sk

Aktualizácia uvedených údajov dňa: 04.02.2021

Návrat späť na hlavnú stránku:

Návrat späť na úvodnú stránku


Zásady ochrany osobných údajov v internetovom obchode

pri práci s osobnými údajmi

 

Tieto zásady ochrany osobných údajov sumarizujú zásady akými sú spracúvané osobné údaje prevádzkovateľom. Prevádzkovateľ dbá pri svojej činnosti na to, aby osobné údaje boli v maximálnej miere chránené, aby ich spracovanie bolo len v nevyhnutnom rozsahu a na nevyhnutný čas.

 

Stručná definícia pojmov

Dotknutá osoba – každá osoba, ktorej osobné údaje sú spracúvané

E-shop – webová aplikácia s ponukou tovarov a služieb, ktoré je možné objednať

GDPR – Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov zo dňa 27. apríla 2016

Obchod – prevádzkareň predávajúceho, v ktorom je možné nakúpiť tovar alebo služby

Osobné údaje – akékoľvek informácie týkajúce sa identifikovanej fyzickej osoby alebo identifikovateľnej fyzickej osoby

Prevádzkovateľ – osoba, ktorá určia spôsob a vymedzila účel spracúvania osobných údajov.

 

Informácie o prevádzkovateľovi a jeho kontakty

Osobné údaje spracúva Prevádzkovateľ a jeho sprostredkovatelia.

Prevádzkovateľom je Ing. Vladimír Kováč – PC PARTNER so sídlom Pekinská 15, 040 13 Košice-Sídlisko Ťahanovce, IČO: 10835555, pričom tento prevádzkovateľ určuje prostriedky a účel spracúvania osobných údajov zákazníkov ako aj zodpovedá za spracúvanie získaných osobných údajov.

 

Ak máte otázky ohľadom ochrany osobných údajov môžete nás kontaktovať:

  1. telefonicky na tel. číslo 0948322004,

  2. e-mailom na ecoshopa@ecoshopa.sk,

  3. poštou na adrese sídla spoločnosti uvedenú vyššie

     

Zoznam spracovaných osobných údajov vrátane ich účelov a právneho základu

 

Názov spracovateľskej operácie

Účel spracúvania osobných údajov

Kategória osobných údajov

Právny titul spracúvania

Doba uloženia údajov

Ďalší príjemcovia

Spracovanie osobných údajov na základe  objednávky

dodanie tovaru alebo poskytnutie služieb

meno, priezvisko, titul, dodacia adresa, fakturačná adresa, e-mail, telefón

zmluvný vzťah – plnenie zmluvy

do ukončenia doby počas ktorej je možné reklamovať tovar, t.j. dva roky

prepravné spoločnosti zabezpečujúce dopravu tovaru

Vystavovanie faktúr a ich archivácia

zákonom stanovená evidencia

meno, priezvisko, titul, dodacia adresa, fakturačná adresa, e-mail, telefón

povinnosť v zmysle platnej právnej úpravy

10 rokov

kontrola predovšetkým zo strany FS SR, SOI, Polícia SR a iných orgánov

Registrácia zákazníckeho účtu

evidencia osobných údajov klienta pre ďalšie objednávky, ktoré je takto rýchlejšie možno uskutočniť

meno, priezvisko, titul, dodacia adresa, fakturačná adresa, e-mail, telefón

súhlas dotknutej osoby s registráciou

5 rokov

nie sú

Zasielanie noviniek e-mailom

zasielanie obchodných oznámení e-mailom

e-mail

súhlas dotknutej osoby

5 rokov, resp. do odvolania

nie sú

Zasielanie noviniek SMS správou

zasielanie obchodných oznámení SMS správou

telefónne číslo

súhlas dotknutej osoby

5 rokov, resp. do odvolania

nie sú

Mzdová a personálna agenda

kompletné informácie o zamestnancoch vyžadovaných zákonom ako i informácie o plate, dovolenke, zdrav. stave

meno, priezvisko, titul, bydlisko, číslo dokl. totožnosti, dochádzka, informácie pre výpočet mzdy, informácie o rod. príslušníkoch

 

zákonný dôvod

max. 50 rokov

v prípade kontroly Sociálna poisťovňa, FR SR, zdravotné poisťovne

Evidencia reklamácií

informácie o uplatnení reklamácie a jej vybavení

titul, meno, priezvisko, adresa, IBAN, telefón, e-mail

zákonná povinnosť prevádzkovateľa

3 roky

v prípade kontroly SOI

Evidencia odstúpení od zmluvy

informácie o uplatnení odstúpenia od zmluvy a jej vybavení

titul, meno, priezvisko, adresa, IBAN, telefón, e-mail

oprávnený záujem prevádzkovateľa

3 roky

v prípade kontroly SOI

Vybavovanie otázok zákazníkov

poskytovanie informácií klientom

titul, meno, priezvisko, e-mail, telefón

plnenie predzmluvných vzťahov

1 mesiac

nie je

Hodnotenie „Overené zákazníkmi“

hodnotenie kvality poskytovaných tovarov a služieb e-shopov

číslo objednávky, e-mailová adresa

oprávnený záujem prevádzkovateľa

jedno rázovo

Heureka Shopping, s.r.o.

Odovzdávanie údajov o prezeraných stránkach

zvyšovanie kvality internetového obchodu

IP adresa návštevníka e-shopu

oprávnený záujem prevádzkovateľa

po podania námietky max. 3 roky

Google

Odovzdávanie informácií k platbe

zaslanie údajov k vykonania platobnej transakcie

e-mail, číslo objednávky, hodnota objednávky

pre účely plnenia zmluvy

jednorazové poskytnutie

M-Bank, pob. ZB

Získavanie údajov z vyplnených dotazníkov

zbieranie údajov (odpovedí) návštevníkom za účelom skvalitnenia poskytovaných služieb

definované sú v jednotlivých formulároch

súhlas dotknutej osoby

do odvolanie súhlasu max. však 2 roky

poskytovateľ napr. Google (pre Google Docs)

Informácie o prezeraných stránkach a správaní sa zákazníkov na nich

Služba zvyšuje kvalitu e-shopu

IP adresa a simulácia prechádzania stránka

oprávnený záujem prevádzkovateľa

do podania námietky max. však 2 roky

Smartsupp

Kamerový záznam prevádzky

Ochrana majetku prevádzkovateľa

Fyzická podoba, správanie, chôdza,

oprávnený záujem prevádzkovateľa

14 dní

nie je

Vernostný program

Poskytovanie zliav stálym nakupujúcim

meno, priezvisko, titul, trvalé bydlisko, e-mail, telefón

súhlas dotknutej osoby

5 rokov od posledného nákupu

nie je

 

Všetky osobné údaje, ktoré získavame žiadame výhradne od Vás, nie od iných zdrojov.

 

Aká máte práva v oblasti ochrany osobných údajov?

 

Vaše právo

Upresnenie práva

na informácie

máte právo na informácie, kto, ako, načo, ako dlho a podobne spracúva Vaše osobné údaje (sú to informácie zverejnené v tomto dokumente)

na prístup k údajom

môžete požadovať informácie kto pristupuje k Vašim osobným údajom. Výpis z tohto práva je formáte, ktorý sme si ustanovili. Túto požiadavku môžete adresovať písomne alebo e-mailom.

na opravu

v prípade ak sú osobné údaje neaktuálne, môžete požadovať o ich opravu, aby boli správne a mohlo sa s údajmi i naďalej pracovať

na vymazanie

ak nechcete aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje, môžete ho požiadať o ich vymazanie, pričom prevádzkovateľ ich vymaže. To neplatí v prípade ak tieto údaje musí spracúvať alebo archivovať podľa zákona

obmedzenie spracovania

týka sa iba v prípade ak údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu prevádzkovateľa. V prípade podania námietky počas doby jej posudzovania je možné toto právo uplatniť a spočíva v skutočnosti, že v danom období osobné údaje nebudú spracúvané.

odvolanie súhlasu so spracovaním

sa uplatňuje v prípade jeho udelenia ak už dotknutá osoba nemá záujem aby takéto údaje podľa daného súhlasu boli ďalej spracúvané, môže súhlas odvolať a prevádzkovateľ osobné údaje už nebude spracúvať

na prenos osobných údajov

pričom údaje na prenos môžete požadovať iba v prípade spracúvania osobných údajov na základe súhlasu dotknutej osoby alebo za účelom plnenia zmluvných či predzmluvných vzťahov

právo podať podnet na dozorný orgán

v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so Zákonom alebo Nariadením, máte právo podať podnet na príslušný dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov so sídlom v Bratislave, pričom kontakt nájdete na https://dataprotection.gov.sk/

 

 

Ako je možné uplatniť si svoje práva?

Svoje právo si môžete uplatniť nasledovne:

  1. e-mailom,

  2. osobne,

  3. poštou.

Prevádzkovateľ má právo požadovať od dotknutej osoby primeranú úhradu nákladov alebo žiadosti nevyhovieť ak tieto budú uznané ako zjavne neopodstatnené, neprimerané alebo z dôvodu, že sa jedná o opakujúce sa žiadosti.

 

Ako zabezpečujeme ochranu a uchovávame údaje?

Osobné údaje sú pred prístupom neoprávnených osôb, zničeniu, poškodeniu alebo strate zabezpečené v offline ako aj online režime, pričom používame náročné elektronické, organizačné a fyzické bezpečnostné opatrenia.

 

Používate profilovanie?

Profilovanie nie je používané.

 

Aké máte zásady používania malých textových súborov tzv. cookies?

Cookies sa vytvárajú pri prezeraní stránok a ukladajú sa vo Vašom počítači. Na základe nich Vás dokážeme rozlíšiť od iných používateľov a tak Vám dokážeme priniesť intuitívnejšie vyhľadávanie a obsah stránky.

Súbory cookies, ktoré získavame sú rozdelené z časového hľadiska na nasledovné:

  1. dočasné, tieto obsahujú iba informácie o aktuálnej relácii prehliadača a sú vymazané automaticky po vypnutí prehliadača

  2. trvalé, obsahujú informácie o preferovaných nastaveniach (napr. jazyka) alebo si uložia Vaše meno a heslo na stránku ak s tým budete súhlasiť a podobne, pričom tieto súbory sa automaticky nevymažú, ale musíte ich vymazať manuálne.

Zároveň aj podľa účelu sa cookies delia na nasledovné:

  1. nutné cookies – (patria medzi dočasné) a obsahujú nevyhnutné informácie o stránke, jej zabezpečení a pod.

  2. dôležité – sú podstatné pre riadne fungovanie stránky, pričom obsahujú informácie o zvolenom jazyku alebo majú uložené (ak ste s ním súhlasili) Vaše prihlasovacie údaje

  3. analytické / výkonnostné – identifikujú návštevníkov a získavajú o nich štatistické a analytické cookies. Vďaka týmto dokážeme zrátať počet návštevníkov alebo zásobiť sa určitým, najviac vyhľadávaným tovarom alebo znížiť jeho cenu

  4. reklamné – udržiavajú prehľad o vašich návštevách stránok, prezeraných stránkach alebo produktoch, za účelom poskytovania presnejšie cielenej reklamy, pričom tieto údaje poskytujete dobrovoľne avšak tieto súbory sú trvalými súbormi, t.j. nemažú sa automaticky, ale ich vymazanie musíte uskutočniť vy

  5. technické – slúžia na zabezpečenia sledovania súhlasu s reklamnými cookies

Nastavanie súborov cookies je možné vykonať v nastavaniach konkrétneho internetového prehliadača, ktorý používate.

Kto vo všeobecnosti má prístup k mojim osobným údajom?

K osobným údajom majú prístup zamestnanci, prevádzkovatelia, ale aj jeho zmluvní sprostredkovatelia alebo príjemcovia, ktorým môže byť napr. dopravca. Naši zamestnanci sú internou smernicou poučení a sú povinní dodržiavať striktné pravidlá ochrany Vašich osobných údajov. To isté platí aj o sprostredkovateľoch, s ktorými máme uzatvorenú príslušnú zmluvu.

 

Ktoré právne predpisy sa týkajú ochrany osobných údajov?

Ide o:

  • Chartu základných práv Európskej únie

  • Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov, GDPR)

  • Ústava Slovenskej republiky

  • Zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

 

Kto je Vašou zodpovednou osobou?

Naša spoločnosť nemá ustanovenú zodpovednú osobu, nakoľko nie je to zákonnou nevyhnutnosťou v prípade našej spoločnosti. Vaše otázky ohľadom osobných údajov môžete smerovať však priamo na našu spoločnosť.

 

Kto Vám zabezpečuje služby?

Správu systému (vrátane správy web stránky) Ing. Vladimír Kováč – PC PARTNER, Pekinská 15, 04013 Košice, krajina v ktorej sú uložené dáta: SR/ČR

Správu zákazníckych účtov (registrácia užívateľov, generovanie hesiel a pod.) Ing. Vladimír Kováč – PC PARTNER, Pekinská 15, 04013 Košice, krajina v ktorej sú uložené dáta: SR a ČR

Vedenie reklamácií, vedenie odstúpení od zmlúv, vystavovanie faktúr, expedícia tovaru Ing. Vladimír Kováč – PC PARTNER, Pekinská 15, 04013 Košice, krajina v ktorej sú uložené dáta: SR a ČR

Zasielanie noviniek e-mailov (e-mailový newsletter)

  1. Ing. Vladimír Kováč – PC PARTNER, Pekinská 15, 04013 Košice, krajina v ktorej sú uložené dáta: SR a ČR

Zasielanie noviniek SMS správou (SMS newsletter) Ing. Vladimír Kováč – PC PARTNER, Pekinská 15, 04013 Košice, krajina v ktorej sú uložené dáta: SR/ČR

Dátové úložiská (hostingové služby)

  1. Golemos s.r.o., Zátkovo nábř. 448/7, 370 01 České Budějovice, krajina v ktorej sú uložené dáta: ČR

  2. Google Ireland Limited, Barrow Street, Dublin 4, Írsko, krajina v ktorej sú uložené dáta: USA (bez prístupu k osobným údajom bez dodatočnej autorizácie správcu účtu)

Spracovanie účtovnej a mzdovej agendy (zákonom stanovená povinnosť prevádzkovateľa) Ing. Vladimír Kováč – PC PARTNER, Pekinská 15, 04013 Košice, krajina v ktorej sú uložené dáta: SR

 

Môžem nakúpiť ak mám menej ako 16 rokov?

Nie. Tento e-shop je určený iba pre užívateľov starších ako 16 rokov, avšak ak ti rodič dovolil používať našu stránku vrátanie vykonania nákupu na ňom v tomto prípade môžeš nakúpiť.

Návrat späť na hlavnú stránku:

Návrat späť na úvodnú stránku